Friday, June 5, 2009

一個誠懇嘅人

件事係咁嘅
大家都知道我一直都響度揾緊個助手
門口就自不然貼住張嘢話要揾人啦

咁前日就有個緬甸女士上嚟揾工
問咗佢幾道問題之後
我就叫佢填咗份表格先
如果佢被錄用 我哋就會打電話聯絡佢咁話囉

佢填妥咗份表格之後
突然間將佢嘅手放響我嘅手背上
用非常真心實意嘅眼神望住我
跟住同我講:
如果你俾我響呢度做工
我會永遠記得你嘅仁慈

第一次見咁誠懇嘅人
有 D 嚇親添

10 comments:

Badtaste said...

結果?

貓店長 said...

結果……我冇請佢。
一方面佢冇工作證,亦唔係學生,
所以有D牙煙兼麻煩。
另一方面,我都擔心佢……會同客仔講:
如果你幫我買呢件衫
我會永遠記得你嘅仁慈
@.@

阿月 said...

还以为你被她的诚恳感动到添~~
甘你某问她...如果某请她的话
她一样会记得你嘅仁慈吗
(话晒你都有IN她啦。。)

Fish said...

我讀到後面都有滴 嚇倒喔 哈
如果你幫我買 尼件衫 我會永遠記得你的仁慈
我可以借她來幫我賣 CD嗎
或者在演唱會賣 明星商品

貓店長 said...

哈哈
翻譯咗廣東話我都梗係覺得爭DD
佢用英文其實係咁講嘅:
If you let me work here
I shall never forget your kindness

我當時個心的確震咗一下

jo said...

哇, 咁可爱的安蒂!
可能她的诚恳能替你留着顾客嗫!
不过, 没工作证就麻烦点的.

dawson said...

好感动。。
突然间有个想法。。
如果你们两人的身份与角色互换了。。
那是多么沉重却无助的一句话啊。。

Kahlei said...

为什么需要工作证?他不是本地人?

貓店長 said...

親愛的Kahlei,
你的失憶癥變嚴重了```才讀完就忘了。
我第四行就講她不是本地人咧```

Kahlei said...

哈哈哈。。我真是忘了!惨!