Monday, May 11, 2009

側面天后嘅正正面

呢張哥仔都話靚
我先敢放出嚟


15 comments:

MS said...

哇!!!!!好卡外儀哦!!!!

穎,這次真的是歲月不留白啊!

静止的蒲公英 said...

多谢几位师傅将我影得甘靓^_^

len said...

真系似laisok。青春版。

Len小弟 said...

哇。。。
你google profile張相,好卡妹喔。。。^^

貓店長 said...

MS,
呢張的確係幾可愛嘎。

阿samsam,
我哋呢邊靚嘅唔多,滑稽系列就大把,嘻嘻嘻……

len,
青春無敵啊,人哋八字輩嚟嘅!

Len小弟,
影人真係唔簡單。你影出嚟嘅張張都係沙龍照,我哋嘅橫睇惦睇都似觀光團影嚟留念嘅相,真係要多多練習。多謝晒你俾我哋偷师!

CrazyJack said...

哇~ (抹口水先)
靓女喔

黎小姐 said...

Len...我30一支花啦~~~哈哈!
我的妹當然有o甘上下啦!

Len小弟 said...

你拍出佢同你之間嘅一種關係,好親和。

我影佢會影得比較假,哈!

Unknown said...

哇。。。。。颖
真的零些不同的咧!

这张是草的杰作吗?
也应该赞一赞摄影师的!

颖 said...

姐, 这是猫拍的。。。草说她总是拍到我花痴的面, 因为她懒得走位。。。

颖 said...

我是叫jo姐, 打少jo

草 said...

颖,不是咧...是走那里的位,都拍到你的花癡臉.
遲點會叫貓店長upload給大家看看的啦,別急吼~

[mia said...

wei wei wei, not 花癡, it's 滑稽!!
by the way, i like the "jump jump" series taken by Grass.
i'll definitely post it!

颖 said...

过分的一颗rumput~

jo said...

哦。。。原来喵的功力是在进步中!

不过也要有美美的模特儿啦,对吗?
相信你也很满意他们拍的照片吧!
青春多好!!!