Monday, January 12, 2009

傻鬼咗之與貓對話

彎彎,



一驗到你有咗,
就成個大肚婆樣走晒出嚟,
食咁多,疴咁多,
仲成日瞓響度乜都唔做,
好心你 keep 下啦。

彎彎:“咩啊!人哋大肚婆嚟嘎!
你冇聽過大嘅唔食,細嘅都要食咩?
至于疴得多,因為個胎壓住我嘅膀胱,
所以咪猛咁上廁所囉,
識唔識嘢嘅你!
仲有啊,我唔瞓響度你想我做乜嘢?
聊你玩啊?
Keep 咩啫,生完我自然會 keep 嘅啦!
咁得閑理我,不如理下你個阿梅,
肥到隻豬咁!
人哋唔知仲以為佢都有咗啊!”





阿梅:“咿`````人哋仲係女仔嚟嘎!”


5 comments:

Anonymous said...

真系服鬼咗你啊!
o甘忙都仲可以写它们!

不过都好的,报告一下“阿玉”
的怀孕过程~

蛮期待她生的那一刻,
想看看你跟鼻的样子~

哈哈哈哈

mun siong said...

看來你是‘壓力’過大了。。。 哈哈哈!

Anonymous said...

由第二张相来看,阿梅真的好像肥了点噢~

Anonymous said...

我系被逼喺呢度留言.......
喂喂喂......over over over.....
听到冇......听唔听到?
OK,收工!
我要开工啦!
下次先至正经咁留言啦!

Anonymous said...

阿梅 阿玉 唔好吵
听日伙食减半!