Thursday, March 19, 2009

兩個女人的對話



梅:喂,你有冇發覺我今日同平時有乜唔同啊?
彎:咩啫?
梅:即係咧,平時嘅我同今日嘅我唔一樣嘅地方啊。
彎:乜嘢今日寑日前日啫你講乜嘢?
梅:你睇真D。
彎:哦……知啦,你屎忽趷到咁高邊個睇唔到?
梅:點算?要做D乜嘢嘅?
彎:你自己保重囉,過兩日冇事嘅啦。
梅:你以前有冇試過咁樣?
彎:梗係有啦,唔係你估隻蘑菇點嚟嘅?
梅:死囉,呢度又冇男人。
彎:我都話過兩日冇事嘅囉,唔好諗咁多啦。
梅:唔好諗咁多唔好諗咁多唔好諗咁多……

梅:唔得嘅~軛人!




(阿梅錯過了閹割的最好時機,也就是在第一次發春之前。
所以這次發春過后,打算下星期就帶她去閹了。)

14 comments:

Anonymous said...

o甘好咩?
扣肉就话有试过者,阿梅没有喔~
以后块扣肉日日同阿梅讲有几爽有几爽~
阿梅呢一世都唔会明嘅~

haih~
阿梅~我都唔知讲什么好o罗~

等下世啦~
唔好难过啊~

貓店長 said...

你唔好響度煽風點火,彎彎冇同阿梅講有幾爽有幾爽!
佢凈係同阿梅講:生仔好痛嘎~!

Anonymous said...

你以为啦!你o地甘多时间都唔o係家里~
拒o地两只嘢一定係无所不谈,加上阿梅依家o甘好奇~一定打烂沙盆问到嘟啦~
我就唔信拒0地没有倾起性方面嘅嘢~
哈哈哈哈~

你要三思啊!
哈哈哈哈哈~

Anonymous said...

不然借你我家的帅哥。要就快快报名,不然下星期也要送它去阉了。

mi

貓店長 said...

阿mi,
想看看你們家帥哥咧,你有沒有部落格?
不過。。。我不要阿梅跟他那個那個啦!!

Anonymous said...

突然好想问~
有试过好呢?
还是从来没试过好呢?

嗯~~~
真的不懂叻~

黎小姐 said...

唷~~~~兒童不宜的blog.

Anonymous said...

给我你地址,传给你看好了。至于那个嘛,开玩笑啦,我孩子不乱搞的。不过啊,看过照片后别求我。呵呵

mi

貓店長 said...

真的酱帥?让我看看先。
kitty633@gmail.com

Jason Siew said...

閹了还可以那个的吧,只是不能生育罢了嘛。
阿Mickey已在上个月閹了,对Manja还是有冲动的! 但是Manja不要!

Anonymous said...

唔知点講呢~
虽然係好平常,但是觉得有D唔係好人道咯~

貓店長 said...

老J,你們家一個是少年一個是怨婦,咁都得?

eric,沒錯,我起初也是過不了自己那關,然后一直不斷上網找資料,讀了很多,才convinced閹掉是對貓兒比較好的。
不過想到她要挨一刀,還是很心痛。

貓店長 said...

哇……阿mi,你孩子果然很帥!
跟阿梅是兩個世界的人咧。
他是甚麼牌子,啊不,是甚麼品種的啊?

Anonymous said...

它是Pra..d...唔,Persian, Blue Tabby。它很man,想到要阉掉它就心痛。

mi