Thursday, November 5, 2009

H

呢個係真人真事。
係我朋友嘅朋友嘅老豆老母嘅一D生活情趣。

有一對夫婦,
出外打扮得體,
舉止優雅端莊。
殊不知響屋企卻十分爛口。

廣東人,比較多用嘅粗口有9、H、L、7、丟。
呢兩個人比較常用H。

一次老婆煮咗餐飯,
老公食咗幾啖之后講:
難吃到H咁!
老婆:你除咗棚假牙,個嘴就似H!

又有一次,兩公婆出去食飯。
餐飯好難食。
(呢個或者大家聽過)
老公:真係老虎丟H。
老婆:咩?
老公:一次過!

又有一日,老公被邀請做一份唔錯嘅差事。
老公仲十五十六唔知要唔要接受好。
老婆聽咗之后講:
哎呀,梗係阿婆爬樹啦!

大家要唔要估下係乜嘢意思?
(知道嘅人,等一等先回答啦)

11 comments:

貓店長 said...

大家受fb影響,已經唔習慣響度留言嘎啦。唔入嚟都唔知有人回應。

答案係:阿婆爬樹——老H都上!

静止的蒲公英 said...

....

said...

開古啦!...

貓店長 said...

亲爱的纯洁的飞,
我开咗古嘅嘞噃。。。

睇怕呢度D人太纯洁,我都係唔好咁烂口好D。

Len小弟 said...

講真,冇一般粗嘅人係唔會明乜嘢叫做“老H都上”。

就好似好多人都唔知乜嘢叫做“爛春袋”。

貓店長 said...

Len小弟,
所言甚是!

said...

啊,我唔係單純,我係盲咗!我竟然冇注意到最後一行字…盲9咗啊我(要配合下)……

黎小姐 said...

妳終於浦頭啦~
等到H都老咯!

貓店長 said...

飛&黎小姐,
你兩位真係好9L7配合囖!

比~ said...

哎哟~
想笑9死我咩???
好L7好笑咯~

seasonc said...

丢,哇估唔到你地1个2个甘9死L7粗既。。。