Sunday, October 19, 2008

傻鬼咗之好想睇多一次凌凌漆




呢個係一部相機






佢唔係一部普通嘅相機
佢係一部蠱惑的相機


何為蠱惑?


相機只不過係佢嘅外表


佢其實係一條用嚟裝飾嘅頸鏈








實不相瞞
頸鏈亦係佢嘅掩飾


佢查實係一個迷你電筒










你以為佢凈係一個電筒咁簡單?


電筒只不過係佢一個暫時掩人耳目嘅角色


佢真正嘅身份


其實係一個打火機






俗稱火雞


問你怕未






11 comments:

Anonymous said...

October 20 12:03 AM

哇哈哈哈哈!笑死我了!
哈哈哈!我也好想看看它的「真身」!!!
謝謝你的blog...現在整個很開心....

Anonymous said...

October 20 1:21 AM

哗!厉害鸟哦~
有笑料!有笑料!
哈哈哈哈~~~

Anonymous said...

October 20 9:35 AM

哈哈哈...好鬼好笑!!你身为主人,有没其他身份是我唔知嘎?

Anonymous said...

October 20 12:14 PM

haha... is it a display item or??? how much is it?
i wan to have it ah...

Anonymous said...

October 20 12:36 PM

哇~謝謝支持!
我本來有兩個拿來賣的,一個給阿鼻搶去了,
看來剩下的那個我還是留著紀念并供大家參觀好了。

Anonymous said...

October 20 3:02 PM

是真的很多功能的一件小玩意喔!
你有没有拿了个代理来做了!

Anonymous said...

October 21 12:46 AM

hahahaha....that's funny

Anonymous said...

October 23 6:20 PM

good good good, u should find more tis kind of `staff', it makes every 1 (reader) happy, de last word should be 問你死未﹖﹗﹗ hahaha

Anonymous said...

我是路过的。。。
你这里上演的这部郎郎漆也是在好笑!
这里这么好笑的,我决定常常来。。欢迎?

貓店長 said...

mf,
歡迎歡迎

Life Traveller said...

哈哈,甘嘟的?
你的花样也几多一下的喔!