Friday, December 19, 2008

估下睇 (二)


既然大家想再玩,
呢度仲有幾個我覺得真係幾好笑嘅爛 gag,
唔洗捻到頭都爆,
因為答案根本就係會令人翻白眼嘅。

今次嘅好似比較容易。
有人猜到好過冇人猜到啦,
唔係嘅話好冇癮嘎。

都係果句,唔好google。


1.有一塊火腿同一條腸仔放左落同一隻鑊度,點解佢地唔傾計?

2.如果要减肥,可以食乜嘢昆蟲?

3.鯊魚食左紅豆會變咩?

4.檸檬最怕咩生果呢?

5.點解劉小姐婚後堅持唔肯跟老公姓呢?

6.香港啲肥仔最多姓乜嘢?

7.便秘嘅理由?(猜一個國際明星)

8.咁便秘嘅過程?(猜一個國家首都名)


15 comments:

said...

1.答:唔熟(你都冇話煮)
2.答:蟻
3.答:紅豆沙
4.(唔識答)
5.答:夏
6.答:死
7.(唔識答)
8.答:曼谷

said...

全部自己猜嘎,得第六題我係聽過所以識。

Badtaste said...

1.哇,阿飛勁。。。
2.點解係蟻?唔明。。。
3.我都古到,紅豆沙,呢個easy
4.芒果。。。沒人想生芒果。。。。
5.呢個有係阿飛勁
6.呢個又係啊飛得分
7.屎太隆。。。亂古博開口中
8.秘盧。。。都係亂古博開口中

今日睇怕都係我最遲訓啦。。。。有獎羅。。。。

貓店長 said...

我未訓。你輸咗。

len said...

我好惨,
我真系唔识估呢D题,
全部要靠阿飞,阿飞死0左我点算?

Anonymous said...

飞兄, 太犀利啦!!!
Mr.badtaste 2。是蚁因为 “食蚁兽”
上面的这位老师很好笑。。。
俾D时间再念下。

Fish said...

沒想到還再來這麼多題
看看滴問題先 ....
1.火腿嫌棄香腸太肥 火腿自己厭食症
2.要吃 金積虫
3. 飛勁 !我都需要飛
4....
5...咩來既????
6姓 :死
7劉德華 因為他有馬桶歌
8 拉斯為加斯 (飛的答案我笑死佐哈哈哈 )

曼谷好好耶.

飛太塞雷!。。。。。。@@

貓店長 said...

阿飛實在太犀利咗!
答嘅六題都中!

1.因為佢地未熟。
阿魚真係想像力豐富。
火腿嫌棄香腸太肥,火腿自己厭食症咁就冇計傾咩?點解點解?

2.蟻(食蟻瘦)

3.咪就係紅豆沙啫嘛

4.呢題包冇人猜中。
答案係柑。
因為柑橘檸檬 XD

5.因為老公姓夏。
阿飛你千企唔好死!!

6.咪就係死肥仔啫嘛。

7.呢題俾阿管開口中。
史泰龍(屎太濃)
有D牽強係咪?不過好好笑。

8.阿飛估中咗。
係曼谷。

好啦,大家返去做工啦。
玩完!

Badtaste said...

哇,我要買馬票!!

Anonymous said...

哇哈哈哈~笑死!

Fish said...

Miau
那個第五題
夏小姐的答案 很很很冇解 阿
夏劉 xxxx



哎唷 我暈~ 飄走先

jam-jam said...

拿拿拿...讲明我系冷IQ白痴来嘎...剩系识得答个滴高难度唧question 噶..所以尽力啊 哈哈 睇睇先!

1.有一塊火腿同一條腸仔放左落同一隻鑊度,點解佢地唔傾計?

-唔熟罗 呢个我识!

2.如果要减肥,可以食乜嘢昆蟲?

-唔知woh...

3.鯊魚食左紅豆會變咩?

-红豆沙罗 我都识..

4.檸檬最怕咩生果呢?

5.點解劉小姐婚後堅持唔肯跟老公姓呢?

6.香港啲肥仔最多姓乜嘢?

-死...

7.便秘嘅理由?(猜一個國際明星)

8.咁便秘嘅過程?(猜一個國家首都名)

-曼谷


不能woh....真系好差噶....

jam-jam said...

咦?
原来楼上开估咗噶啦
hmm...
来迟咗添

Anonymous said...

大家真係得閒...估估下...
哈哈!我都係IQ白痴!
我比較喜歡看答案。哈!

said...

Kitty,你冇留言板,所以喺喥祝你
聖誕快樂!