Tuesday, February 24, 2009

Awwww


小貓長得很快
我對了他整個晚上
早上起床再去看他
覺得他又好像長大一點點
晚上放工回家
又覺得他又大了一點點


那天阿管問我他多重
我后悔沒有馬上抓他去秤
昨晚抱他出來 發覺他重了不少
本來只有我半個手掌大
現在可以占滿一個手掌了
放在量面粉的秤上面秤了一下
一百五十克

小貓的活動是甚麼呢
他的眼睛還沒開
一天到晚只做兩件事
找個舒服的位置睡覺
跌跌撞撞找奶頭吸

如果媽媽在身邊
他一定會挨著媽媽的身體睡




10 comments:

Badtaste said...

T_T真系太cute左。。。。 會講耶未。。。

貓店長 said...

會。
“米!”

Anonymous said...

管~
你快o地生个来玩吓啦~
哈哈哈~

咕咕只会做两件事~
真好~
好希望自己是它~

mun siong said...

本來平平無奇的just another cat在厲害的相機襯托下,加上貓主人的情/親人眼裏出西施,這些貓兒變得不一樣了,有名有姓了...

Anonymous said...

怎么那么像我昊昊小时候做的事情的咧!
是喔。。。
连我都觉得他/她还蛮可爱的咧!

黎小姐 said...

我覺得牠很脆弱...
細細隻。

貓店長 said...

BB仔乜都唔洗做,乜嘢煩惱都冇,我下世都要做貓,要有人養個隻,仲係有牌子個隻。
冇錯,just another cat,我地響陌生人嘅眼中都只不過係just another person啫。
難得阿jo都認為佢幾可愛,蘑菇真係犀利。
BB仔細細隻係脆弱D嘅啦,大個仔就會健壯嘅啦。

Badtaste said...

我擇日買royale canin卑你吃。。。。做貓阿拿。。。

貓店長 said...

我話下世啊!你依家買俾我冇用嘅噃。

said...

Awwww...