Wednesday, February 25, 2009

危險動作

哎唷~



昂咕咕~



咿…… ?



啊```~~~!!!!





7 comments:

Badtaste said...

aiyo..我都想一啖吞了他,,,真系可愛啦。。。

Fish said...

嚇死我添 差嘀心臟病
原來是跟他玩

哈哈
好可愛到```

Anonymous said...

你真系似0的阿妈
猛咁post仔女0的相上来咁
睇来你呢个菇婆婆
真系好锡佢地喔

貓店長 said...

badtaste,蘑菇火鍋好食。炸蘑菇都唔錯,不過熱氣咗D。

阿Fi,我都嚇死咗。影完最后一張我就丟咗相機分開佢地。不過聽講佢咁樣係愛愛的表現wor。

jo,自己生得唔可愛,唯有post佢地嘅相囉。哈哈……

len said...

我都周不时咬0下自己个仔0架......

黎小姐 said...

蘑菇!蘑菇!好好味~~~

said...

哈哈哈!好可愛!
好似練咁等魯安大咗俾佢睇自己嘅博,你都等菇菇大咗俾佢睇自己嘅博,佢一定會好嬲咁問佢阿媽“點解你咬我?!”哈哈!