Wednesday, February 18, 2009

喂~


生得未?

唔~唔~

幾時?

點知啫~

快D啦,我好緊張啊。

我盡量啦~盡量啦~


唔好拖咁耐。



哦~

12 comments:

Anonymous said...

好好奇问一问, 只只猫都差唔多样,唔见左, 系街度你会唔会唔认得?

貓店長 said...

只只狗都差唔多樣啫,你嘅唔見咗走響街度你都會認得啦係咪?養耐咗一定會認得嘅。

不過你嘅老鼠唔見咗就好難講。

Badtaste said...

答得好答得好。。。。。

講開又講,有時我去mamak都有想一下,今日做maggie goreng呢個,聽日我響街度見到我應該唔認得,因為我有時覺得他們都一樣樣。。。。不過我呢種想法恐怕會比人講我種族歧視。

你歧視老鼠比較好D....

貓店長 said...

哈……人地何嘗唔係覺得我地唐人個個樣都差唔多。

Kahlei said...

就快啦 ~ 就快啦 ~

Anonymous said...

扣肉:"yerr~~怎么将人家的露点照放上网了噢~~~"

以下是扣肉的特别声明:
"以上照片只供本猫主人部落格版权所有,刊登及流传这些照片,是对本猫的恶意攻击。这已经是严重侵犯了本猫的私隐权,特别是侵犯了我的私猫生活。"

貓店長 said...

eric,扣肉嘅特别声明未嚟得切出街,佢嘅露點相經已在網上瘋狂流傳開去。
佢好冷靜咁諗咗半分鐘之后決定行艷星這條路。

黎小姐 said...

你家的貓成日被妳擺上blog
無陰功....咯!
快快去生啦!
耶耶耶~~~

Anonymous said...

扣肉:"我個心又悲我個心又痛,個主人成日都sa li龍虫,人家當我享盡太后福,查實空虛寂寞兼且凍兼且凍。"

PS:大肚婆行艷星這條路...!!?? 有市场麽?哈哈~~

Anonymous said...

根据推算,今晚宝宝将'面世',会很忙咯,加油!

Cynthia said...

feed her more fish and cans after birth and make sure she has enough nutrient in body.

Anonymous said...

then u be grandma or nanny ar.. like tat the cat confinement month, u be the zuo yue po lor..hey..must take k the mum and baby.. :)